ZGI kirjutas:
Arendan teemat vähe edasi...miks üldse sõita Fire-ga talvel? Kas keegi oskab asjaliku põhjenduse tuua?
Kui on tegemist ainukese liikurvahendiga peres, siis pole vaja selgitada.
Minuarust lihtsalt tegemist puhtalt suve/hobi vmt autoga, mida ei ole mõtet talvel kasutada. Ärge nüüd seda lauset negatiivselt võtke, lihtsalt minu arvamus - talvel kütusekulu suur, nii kui parempoolset pedaali puudutad, on külg ees, rehve pole saada, suuremad roostekahjustused soola jmt tõttu jne.
Ega T/A nüüd mingi ideaalne talveauto küll ei ole kuid minul on peale T/A ainult suur kolakas kaubik, millega tühja kuudiga sõita tundub kuidagi veel otstarbetum kui Firebirdiga talvel kulgeda. Sõitsin sama autoga ka eelmisel talvel- käitub täiesti arvestatava talve-autona- salong soojeneb kiiresti, masin omab veojõukontrolli ja tagaklaasisoojendust. Mis roostetamisesse puutub siis on sel autol plekist vaid tagatiivad ja kapott, ülejäänu on plast. Põhi tuleb nüüd lähiajal katta Tectyl korrosioonikaitsevahendiga. Suurim miinus talveautona on madal põhi- seda juhul kui esineb kõrgemaid jääkonarusi, mille ületamine on
pain in the ass Handlingust- püsib väga hästi teel (gaasijala ulakust on muidugi libeda saabudes soovitav vähendada). Suverehviga märja asfaltiga läheb masin palju kergemini käest ära kui talvel naastrehvi ja veojõukontrolliga
Talvised rehvid: 225/60R16 BF Goodrich Winter Slalom naastrehvid.
See on maitseasi, kas tahta sõita sportautoga talvel või mitte. Töötasin Narva mnt.'l kontoris ning meie hoonest käis üks tegelane aastaringselt tutika Porcshe 911 'ga (mis on veel madalam kui minu auto) tööl- vaevalt, et selline tegevus oli tingitud raha puudumisest talveauto tarbeks (erinevalt minust)
Üks mu sõber sõidab samuti 98' a Trans Am'ga aastaringselt (tema omal ei ole veojõukontrolli) ega kurda
Kui tulevad heldemad ajad siis kraban mingi cherokee vmt. talveks seni aga sõidan Trans Am'ga edasi