Veider on see, et alati kisub Tallinna meestel lõunapoolsetele üritustele jõudmise puhul jututeema bensiinihindadele
Ei käi see ainult konkreetse ürituse kohta, sama virinat oli Valga Cruisingu koha pealt, samamoodi viriseti PowerCampi peale. Võru hooajalõpetamine jäi ka suht kesiseks. Vinguti isegi ühel aastal Rakveres toimunud hooajalõpetamise peale. Pole küll jupp aega pealinnas käinud, aga vahepeal jäi küll mulje, et kohati oli küte isegi sendi odavam seal kui Tartus.
Mis kõige huvitavam, Lõuna-Eesti rahvalt pole tulnud kunagi kommentaare, et Haapsalu on liiga kaugel ja ei jõua sinna kohale vurada, ikka sõidetakse kohale.
Olen sõitnud igapäevaselt viimased kolm-neli aastat kakskümmend aastat vana 4.3 GM-i bensukaga, mis oma ökonoomsusnäitajate poolt ei jää V8 vendadele sugui alla, seda eriti tühjalt 2 tonni kaaluva auto vahel. Suvel, kui Firebird parasjagu liigub, olen sõitnud ka sellega igapäevasõite. Rahakott puuga seljas ei kasva, palk on banaanivabariigi keskmine ning sellestki suur osa läheb mõne liigse kohustuse katmiseks. Aga pole selle pärast ükski sõit tegemata või kusagil üritusel käimata jäänud. Eks selle vana usaraua omamise rõõmu juurde ka paratamatult käivad omajagu suured kulutused küttele, aga sellega tuleb leppida.
Suhteliselt naljakas ongi see, et me oma klubiga korraldame juba aastaid F-Body kokkutulekut ning viimastel aastatel on kuidagi hakanud kasvama pigem muu usaraua hulk ning neid kenasid sihvakaid kupeesid mis Firebirdi või Camaro logo kannavad, jääb järjest vähemaks. Tartukandi autode kohta tean enam-vähem, kellel mis jälle laiali on või miks auto ei liigu. Ometigi peaks olema meil arvel üle 200 F-Body ning päris arvestatav hulk neist resideerub põhjapool. Kas tõesti on kühvel selles, et see paar liitrit küttekulu vahet, mis oma keskklassi sedaaniga Tartu vahet sõites või sama otsa hobiautoga tehes teeb rahakoti puhtaks? Mäletan varasematel aastatel Haapsallu sõites, et minu Firebird võttis maanteel mõistlikult sõites 7.5-8l saja kilomeetri peale - arvestades viieliitrist mootorit ning suure veeretakistusega rehve, polegi väga paha.
Loodetavasti järgmisel aastal siiski on lootust ka üritusele tulijaid rohkem näha, muidu võib juhtuda, et pikapeale hakkab motivatsioon midagi teha raugema. Ilm on tavaliselt hea, meelelahutuslik osa läheb järjest paremaks, seltskond on vahva ning mis põhiline - üritus on ning jääb alatiseks tasuta ürituseks.