Peaaegu aastake juba on minu käsutuses siis selline valge elukas. Tekkis isu laheda hobi-suveauto järgi ning kuna valik on meiemail kitsas, siis sai ostetud see, mida parasjagu võtta oli ning millele hammas peale hakkas. Tingimusteks oli õigeotsa vedu ning pärismootor kapoti all ja nii detsembris veereski varajane jõulukink mulle hoovile
Pärineb auto Šveitsist, kus on olnud tal üks omanik, kes ostis selle 19. aastaselt ning tema käes on auto olnud kuni selle maha müümiseni. Eestis sattus ta siis kohe minu hoole alla. Eks vastavalt omaniku vanusele pole auto just kõige kergemat elu ka näinud, seniste kogemuste põhjal tundub, et väga regulaarselt seda hooldama pole kiputud ning siit sealt hakkavad kulumise tundemärgid välja ka paistma.
Läbisõit oli ostuhetkel 170 000 km, mis tundub ka sisu kulumisastet vaadates suhteliselt reaalne. Nüüdseks on ca. 5000 km juurde kogunenud. Algselt oli autol päris palju pikaajalisest seismisest tingitud pisivigu, millest suurem osa on praeguseks hetkeks elimineeritud. Kiiremat reageerimist ootavad veel esiamordid ning vedrud, ilmselt vajab lähemas tulevikus remonti ka käigukast, kuna vahetab pisut nõksutades. Samas pole ka midagi imestada, 18 aastat teevad oma töö.
Hetkel on auto veel kergemates keretöödes, midagi oli ette vaja võtta roostetava põhjaga ning katusenurkadesse tekkinud mõradega. Momendil on veel vaja puhastada osa põhja roostest ja vanast mastiksist, katta haljad kohad ja keevitusõmblused kompotiga happekrunt-epokrunt-värv, kohati lisada lisakaitset mastiksi/kivikaitse näol, teha kerele paar värviparandust ning auto tagasi kokku panna. Omavahel on ühendatud poolraamid, parempoolse ühenduse tegemine oli tänu ulmelisele katalüsaatorikonfile paras peavalu, aga hetkel paistab, et õnnestus kõik viisakalt alla ära mahutada. Loodetavasti jõuab 26.09 hooaja lõpetamisel rivvi
Rohkem juttu ja pilte leiab
http://usaraud.ee/?id=5_5_20_1361.
Lõpetuseks paar pilti ka siis isendist endast: