Sõiduk ostetud 2007 aastal.
Algselt sai tehniline pool üle käidud, et auto sõidukorda saada. Oli üksjagu ka plekksepa ja maalritöid.
Selline oli siis algmaterjal:
Natukene pidi ka interjööri uuendama, sest sellise sisuga autosse tibid küll sisse ei roni
Talvel tegime garages iluravi- esiots pulkadeks ning kõik korda tehtud kruvidest kapotini.
2007/08 sai ka tehnika uuendust- KRE alumiinium plokikaaned, nukkvõll, msd jagaja...
Nüüdseks oli auto juba võimas. Veerandmiili läbis 13.2 sekundiga.
2008 sai osaletud EMV kiirendusvõistluste sarjas.
Burnoutimine ABCS raames toimunud kiirendusvõistluselt.
2008 talvel juhtus aga nii
Roostetõrje edukalt sooritatud. Järgmisena ei muud kui tuli uus värv masinale peale lasta ning hooaja avakruiisile põristama minna.
Kuna tegemist oli kuluka ja aeganõudva ettevõtmisega jäi tehnilise poole arendamine tulevikku.
2009 vuristas masin veerandmiili tänu uuele värvile juba 13.0sek.
Hakkame juba tänapäeva jõudma.
2009 talvel juhtus see, mis pidi- more power.
Pontiaci 400 plokk suurema kolvikäiguga ning ülepuurituna tegemas üle 7.5 liitri töömahtu.
2010 aastal saavutas rahuldava 11.9 sek veerandmiili aja, mis tähendab 500-600 hobujõudu ja piisavalt väändemomenti, et pedaali puutudes suunurki kergitama sundida.
Tänu suurtele velgedele, piduritele, watts link süsteemile jne on muudetud ka juhitavust oluliselt paremaks.
Loodetavasti mõjub inspireerivalt.