Muuda fondi suurust
Tänane kuupäev Pühapäev Juul 21, 2019 5:52 pm


Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 8 postitust ]
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 17, 2012 11:09 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Viimasest käigukasti remondist on möödas vähem kui 2 aastat. Vahepeal ei ole kõik ka päris ladusalt läinud - eelmise aasta suve alguses vahetati low gear freewheel, mis väidetavalt oli praak ja põhjustas sellist jama, et D-ga sõites lülitus esimene käik väikese viitega. Näiteks fooritagant liikuma hakates läks 0-2 sekundit kuniks esimene käik saabus.

Pärast seda oli lühidalt kõik taas ilus. Mälu järgi juba hooaja algusepoole tekkis veidi arusaamatu probleem - mõnikord D peale lülitades tekkis imelik plekikilinat meenutav heli. Samas tühikäigul oli vaikus ja tihti oli kõik korras ka D peal. Targemad kodanikud arvasid, et ju mingisugune plekk kusagil lihtsalt liigub ja teeb aeg-ajal häält.

Sai hooaeg lõpuni sõidetud ja korra ka Erkki-ga konsulteeritud sel teemal, kuid nii rahalistel põhjustel kui sellest tulenevalt, et kõik toimis 99% juhtudel korralikult, jäi remonti minemata.

Käesoleval aastal autot garaažist välja ajades kostus sama heli. Taas tõstatus küsimus, et kas kõik on ikka korras. Esimestel sõitudel ei märganud ühtegi probleemi - käigud vahetusid nii nagu peab. Mõnel üksikul korral oli aru saada, et esimene käik ei lülitu alati koheselt ja tihti häiris imelik heli, mis tekkis pärast D peale lülitamist. Samas kõige muu töötamine viis paratamatult mõtted sinna, et kõik on ikka korras ja mure on milleski tühises.

Täna mootoriõli vahetuses käies sai probleemile tähelepanu juhitud. Tublid töömehed võtsid vaevaks korra asja uurida. Pärast turbiini all oleva katte mahakruvimist oli pilt selge - turbiiniga on mingi jama, sest D peale lülitades kostub sealt selgelt klõbinat/kilinat. Rääkisin Erkkiga ja ta arvas, et kui turbiinis hääl sees vajab see vahetamist. Samuti on võimalik, et midagi on levinud kasti sisemusse ja ka seal on vaja vahetusi teha. Praeguseks otustatud, et hetkel autoga rohkem ei sõida. Lasen turbiini ja kasti maha võtta ning viimase ka laliali lammutada, et selgitada probleemi olemus. Tõenäoliselt tähendab kõik see aga, et meil jääb peagi algav hooaeg vahele, rääkimata USA autode üritustest jmt asjadest, sest puuduvad vahendid kasti remondiks. :(

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti (tõenäoline) NELJAS remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 17, 2012 11:39 pm 

Liitunud: Kolmapäev Mai 19, 2010 11:22 pm
Postitusi: 105
Asukoht: Tallinn
Väga kurb lugeda,et nüüd nii juhtus,aga loodab et ABCS on asi ok ja oled ilusti kohal :)

Edu..

_________________
Knight Rider K.I.T.T.
Elu algab 5'st liitrist...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 04, 2012 8:52 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Pehmelt öeldes vilets lugu jah. Aru ma ei saa kuidas alla 300HP mootori kast ei pea vastu tutikate juppidega - kas tõesti toodetakse nii palju praaki või on küsimus kusagil mujal. Hetkel autol kast ja turbiin maas. Kast läheb homme lammutamisele ja siis selgub kas ja mis kastis toimub. Turbiinist õli välja valades oli viimane olnud metallipuru täis mis ei ole kohe mitte hea märk - kui puru kasti jõudis on nähtavasti päris ikaldus. Turbiin lõigati lahti ja väidetavalt oli ka seest kõik puruks. Täpsemalt lähipäevil.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 14, 2012 12:20 am 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Kast toimetatud Imre juurde ja praeguseks selgeks saanud, et kastil suuremat viga õnneks ei ole. Purust oli vaid filter ummistunud ja 3-4 käigu siduripakk veidi kannatada saanud. Pakuti välja, et kui tahta kiirendustest osa võtta, oleks üheks võimaluseks Raybestose Z-pack-i paigaldamine, mis maksab ca 90 kohaliku ringis. Lisaks tööraha kasti lahtivõtu, paki paigalduse ja kokkupaneku eest orienteeruvalt 250 kohalikku - lihtsalt teadmiseks tulevastele. Pakkumine tundus olevat mõistlik, mistõttu andsin asja töösse. Nüüd tuleb veel ära otsustada milline turbiin valida.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 16, 2012 11:17 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Otustatud turbiini soetamine. Kuna poest arvega ostes läheks asi maksma ca 50% rohkem kui tutvuste kaudu sebides, sai siiski otsustatud viimase kasuks. Kahjuks küll sellisel juhul ei laiene garantiid ja seadusest tulenevad pretensiooni esitamise tähtajad ehk maakeeli kui asi läheb katki pole kedagi süüdistada. Lähipäevil peaks auto kokku tagasi saama. Näis kuidas seekord läheb, kuid ühe asja olen otsustanud - nii kui tekib mingigi kahtlus, läheb kohe tagasi lahtivõtmisele.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 18, 2012 8:29 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Auto taas koos. Esimene proovisõit tehtud, lekkeid ei tuvastatud, sai ühest linnaotsast teise sõidetud. Esimese hooga tundub kõik toimivat. Nüüd tuleb hinge kinni hoida ja hoolega jälgida kuidas kast end ülal peab. Arvet pole julgenud veel vaadata. :shock:

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juun 20, 2012 10:33 am 

Liitunud: Reede Sept 18, 2009 10:05 am
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Mis turbiin sisse läks? Uskumatu, kui palju kordi selle auto kasti juba remonditud on....

_________________
ex:1992 Trans Am Convertible/1982 Firebird/1992 Firebird Convertible/1998 Trans Am/1991 Firebird


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti NELJAS remont
PostitusPostitatud: Pühapäev Juun 24, 2012 11:23 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Martin K kirjutas:
Mis turbiin sisse läks? Uskumatu, kui palju kordi selle auto kasti juba remonditud on....

No shit Sherlock! :)
Alates 2005 algusest on auto olnud siinmail ja praeguseks siis kasti 4 korda põhjalikult remonditud rääkimata mõnest väiksemast tegutsemisest. Aru ma ei saa kuidas nii lahja mootori kast ei pea...
Turbiini kohta oskan hetkel öelda vaid sellise numbri: 88-B29L. Erkki ta sebis, millega täpsemalt tegu ei oska kahjuks öelda. Stalli kohta öeldi, et pidi olema samas kandis, mis eelmine ehk 2300 ja 2500 vahel.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 8 postitust ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

phpbb.ee 3.0.5++