Kere suhtes oskan kommenteerida esimese poolraami kinnituse suhtes tagumise kandevkere külge, kus tuleks kindlasti üle kontrollida kinnituspoltide ja nende vahel olevate kummipukside seisukord, vajadusel vahetada. Tundub suht suur ja raske töö olevat, ent USA foorumites on näidatud, kuidas on ära vahetatud, ilma erilise lammutustööta.
Kere puhul kontrolli veel esimese poolraami seisukorda, auto põhjaplekke, tagumist raami (jookseb taga kandevkere osast välja), millele kinnitub vedrustus ja tagasild. Veel tasub kontrollida tagumise klaasi raami ümbrust ja pagasniku luugi ülemist äärt (luugi enda all).
Niivõrd vana ja tundmatute omanike käes olnud masina puhul tuleb kontrollida kõike ja vanad autod võivad reeglina roostetada kõikjalt
.
1979.a. mudelite ninal esinev värvi koorumine, tundub tüüpviga olema, kuna selliseid isendeid on päris palju nähtud.
Kindlasti oskavad teised siia veel midagi lisada.