Muuda fondi suurust
Tänane kuupäev Pühapäev Juul 21, 2019 5:59 pm


Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 5 postitust ]
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: TH700 remont ja modimine
PostitusPostitatud: Laupäev Dets 26, 2009 11:37 am 

Liitunud: Esmaspäev Sept 21, 2009 9:26 am
Postitusi: 48
Asukoht: Tartu
Kuna autole on originaalkastiga pisut üle 100 kilomiili kuhjunud, siis on kätte jõudnud aeg, kus originaalis kaubikule mõeldud 700ne kast hakkab väsimuse märke ilmutama. Olekski idee sellega enne kevadet midagi ette võtta, kogun vaikselt ideid ning eelarvet. Kuna keegi kodanik Fireklubist mainis Rakveres, et tal on remondikiti soetamisega kogemusi, siis ehk on teemast kasu, juhutub äkki lugema ning kommenteerib pisut :)

Elik siis eesmärk oleks saavutada tänavakõlbulik kast - isegi pikemas perspektiivis võiks jääda numbrid, mida kannatama peaks suurusjärku 250-300 Hj/350-400 Nm. Ehk siis väga üle pingutama osade tugevusvaruga ehk ei pea. Eriline lõhkuja ka ei ole. Pigem rõhuks kvaliteedile.

Milline oleks võimalikult komplektne remondikit, kus oleks võimalikult palju vajalikku mutru juba suhteliselt kvaliteetsel kujul kaasas? Ise leidsin sellise - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Performance-Rebuild-Kit-TH700_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d25cab0d7QQitemZ400065999063QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1940wt_941, minu eesmärkide jaoks võib-olla pisut overkill, aga nendega olid USAs suhteliselt paljud rahul. Välja peab vahetama ilmselt pidurduslindi kitsama vastu, aga see selgub alles kasti lammutama asudes, siis näeb, kui jõhker soon on trumlile üldse peale kulunud.

Shift kit - on erinevatel tootjatel üldse erilist vahet - nt. TCI vs. B&M?

Kasulikke nõkse? Haynesi manuaal on siiapoole teel - päris palju olen ka USA foorumeid-site mööda konnanud ning jõudnud arusaamisele, et mingi eriline kosmoseteadus see lappimine nüüd ka ei ole. Paar spetstööriista, mis vaja on olen võimeline ise valmistama, ühe ilmselt peab kusagilt hankima.

Kellelgi on mõni low-budget modifikatsioon ka kusagil pihku jäänud, mis kestvust soodsalt mõjutab - näiteks tean, et üks valve body fikseerivatest kuulidest tuleb "välja unustada", aga see ka suht kõik, mis leidnud olen.

Ehk siis kõik, kellel aimu-kogemusi, andke tuld :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TH700 remont ja modimine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 28, 2009 9:52 pm 

Liitunud: Esmaspäev Sept 21, 2009 7:57 am
Postitusi: 18
Kui plaan tänaval sõita ja mootorile üle 300hp ei plaani, siis peaks ju harilik remontkomplekt olema igati "fine" ja jääb tugevusvaru ülegi (Kas mitte th700 pole tehases LT-1 taha pandud (corvette), millel 350+hp)- milleks "high performance" jupid!?
Kas B&M või TCI- kasuta kasti ehitamise juures vaid ühte neist, ära miksima hakka siis peaks OK olema?!
Kuidas teil seal Tartus kastiehitajatega on!? Võib- olla lobiseb hea tuju korral mõne hea nipi välja.
Ja midagi kasulikku kasti ehitamise juures üelda ei oskagi aga mullijuttu tuleb heasti 8-)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TH700 remont ja modimine
PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 29, 2009 11:26 pm 

Liitunud: Reede Sept 18, 2009 10:05 am
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
LT1 taga ei ole TH700, vaid selle edasi arendus 4L60E (elektrooniliselt juhitav) aga vbolla on sisu sama?! Keegi targem kommenteerib vbolla.

_________________
ex:1992 Trans Am Convertible/1982 Firebird/1992 Firebird Convertible/1998 Trans Am/1991 Firebird


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TH700 remont ja modimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 30, 2009 10:48 am 

Liitunud: Esmaspäev Sept 21, 2009 7:57 am
Postitusi: 18
Väga levinud kast. Infot annab läbi käija, mis netis üleval.TH700= 4L60 enamuses. Näiteks B&M remontkomplekt sama koodiga.
http://www.hotrodders.com/forum/87-corvette-th700-r4-3-4-gone-rebuild-time-142999.html
Erinevaid komlektid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TH700 remont ja modimine
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 15, 2010 11:32 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 2:11 pm
Postitusi: 100
Asukoht: Tallinn/ Lõuna-Eesti
siis kui ma enda kasti "overhaulisin" siis sellel maksis uus sisu 4k...uue sisuga kast vahetas käike maru järsult ning mingi aeg jooksis mul ka esimene simmer minema..ei tea mistõttu..panin nagu õli küll kummihuule peale. Igatahes soovitati mul siis hiljem tagasivoolu auk suuremaks puurida...makita kätte ja tehtud oligi, ning pärast seda vahetab auto käike nii, et ainult pööretest saab aru et vahetas. Pole muidugi kindel, kas ainult sellest midagi olenes, kuid muud ma ei näppinud (filtri vahetasin ka ära muidugi). Mulle meeldib selline sujuvvahetus rohkem, kuna auto on ju ikkagi dayli driver. Mõtlesin et lihtsalt mainin :)

_________________
sinine 3 gen Trans Am Replica


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 5 postitust ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

phpbb.ee 3.0.5++