Kuna autole on originaalkastiga pisut üle 100 kilomiili kuhjunud, siis on kätte jõudnud aeg, kus originaalis kaubikule mõeldud 700ne kast hakkab väsimuse märke ilmutama. Olekski idee sellega enne kevadet midagi ette võtta, kogun vaikselt ideid ning eelarvet. Kuna keegi kodanik Fireklubist mainis Rakveres, et tal on remondikiti soetamisega kogemusi, siis ehk on teemast kasu, juhutub äkki lugema ning kommenteerib pisut
Elik siis eesmärk oleks saavutada tänavakõlbulik kast - isegi pikemas perspektiivis võiks jääda numbrid, mida kannatama peaks suurusjärku 250-300 Hj/350-400 Nm. Ehk siis väga üle pingutama osade tugevusvaruga ehk ei pea. Eriline lõhkuja ka ei ole. Pigem rõhuks kvaliteedile.
Milline oleks võimalikult komplektne remondikit, kus oleks võimalikult palju vajalikku mutru juba suhteliselt kvaliteetsel kujul kaasas? Ise leidsin sellise -
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/High-Performance-Rebuild-Kit-TH700_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d25cab0d7QQitemZ400065999063QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1940wt_941, minu eesmärkide jaoks võib-olla pisut overkill, aga nendega olid USAs suhteliselt paljud rahul. Välja peab vahetama ilmselt pidurduslindi kitsama vastu, aga see selgub alles kasti lammutama asudes, siis näeb, kui jõhker soon on trumlile üldse peale kulunud.
Shift kit - on erinevatel tootjatel üldse erilist vahet - nt. TCI vs. B&M?
Kasulikke nõkse? Haynesi manuaal on siiapoole teel - päris palju olen ka USA foorumeid-site mööda konnanud ning jõudnud arusaamisele, et mingi eriline kosmoseteadus see lappimine nüüd ka ei ole. Paar spetstööriista, mis vaja on olen võimeline ise valmistama, ühe ilmselt peab kusagilt hankima.
Kellelgi on mõni low-budget modifikatsioon ka kusagil pihku jäänud, mis kestvust soodsalt mõjutab - näiteks tean, et üks valve body fikseerivatest kuulidest tuleb "välja unustada", aga see ka suht kõik, mis leidnud olen.
Ehk siis kõik, kellel aimu-kogemusi, andke tuld