Ma olen rohkem kodus 3gen'iga kuid ei usu et neil sildades väga vahet on. Selle pooltelje saad sa hõlpsalt lahti, eriti kui on tõstuk. Mina tegin seda põrandupeal nagu USA inimestele kombeks..ei tea miks neile meeldib tolmu sees püherdada. Anyway...keerad tagasilla kopsiku küljest( 1/2 tolli võtmega, või kui annab siis mm võtmega...ei mäleta mis ta oli seal..12 või 13. kuid mina hankisin toll võtme, kuna mm tahab üle kandi keerata ja siis läheb juba poldipea lõikamiseks/puurimiseks) siis seal sees on näha üks pisem kruvi, mille peaks lahti saama kas 7 või 8mm võtmega..toll on muidugi parem. Siis saab sealt ära võtta planetaare hoidva pulga, mis võimaldab pooltelgi niipalju sisse lükata, et ära saab võtta C-klipi (C kujuline seib siis, mis on pooltelje soones) ja nii kui see C-clip on eemaldatud, jookseb pooltelg kohe välja. Ja siis saad ehk tõmmitsaga laagri kätte. pole ise selle laagrivahetuseni veel jõudnud ja loodan et niipea ei jõua. Tõmmitsa saad ka ise meisterdada vast mingist pikemast poldist(poes müüdavad keermelatid on liiga pehmed tõmmitsa jaoks) ja mõnest tugevamast seibist või miskit. Ei tea kuidas mustangil on, kuid firekal on laager sillakojas või kuidas seda eesti keeles öelda(axle-housing inglise keeles)
ZGI jutt muidu õige, et C-clip sild natuke loksub(piisavalt et kuuleks kolksu ja tajud ka seda et liigub) kuid väga suurt lõtku ei tohiks olla, muidu juhtub nii nagu sellel õnnetul punase camaro omanikul, kel sõiduajal pooltelg minema jooksis. Täpselt ei tea kas 1cm on normaalne(võibolla isegi on), kuid kui selle kaane silla küljest ära keerad saad teada, mis seisus see pulk seal on
Minu jutt käib tavalise diffri kohta, kui sul on Borg-Warner tagasild, siis pooltelg tuleb ka tõmmitsaga/slide hammeriga ära. Vist pääseb nende 10 poldi lahti keeramisest. Ja borgil on laager vist pooltelje küljes, mille vahetamiseks tuleks pressi kasutada.
ehk on abiks
(PS! mul on ka chiltoni repair manual 82 kuni 94 aasta autode jaoks, kui sinuoma peaks antud vahemikku jääma, saan provideda väikest info)
veel ps: burnout rikub minumeelest pigem käigukasti (kuna sul pidureid pole taga) kui rattalaagreid. Kolkse võivad teha igasugu puksid, mis läbi. Minu masin kolksub samamoodi kui äkilisemalt accelerationt teha. Samuti võiks sul olla käepärast nihik, et oleks võimalik meisterdada tööriist silla kontroll-õlipunni maha keeramiseks. Endal õnnestus see nihiku ja relakaga üsna hästi:D ja samuti võiks olla umbes 2,9 pinti tagasilla õli mis vastaks SAE 80W-90 GL5(Canada 80W GL5) nõuetele. (vist midagi 1,3 liitri kanti, nii et 2 liitrit võid osta
kuna sisse tuleb nagunii niipalju panna, et kontrollpunniga tasa oleks...