Muuda fondi suurust
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 11:38 am


Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 5 postitust ]
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Poolraamide kokku keevitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 14, 2009 9:44 am 

Liitunud: Esmaspäev Sept 21, 2009 9:26 am
Postitusi: 48
Asukoht: Tartu
Et arutaks siis sellise liigutuse hüvede ja miinuste üle. Kuna sai enda autol vastav liigutus ära tehtud, siis üht-teist võin juba muljetada.

Esimene asi, mida tuleks tähele panna on pind, kus auto liikuma hakkab - sileda trassi puhul pole talade mõõtmetel eriti kriitiline tähtsus, küll aga meie kuumaastikul. Liiga jäik ühendus hakkab pikas perspektiivis autot mujalt lõhkuma - kandekere on mõeldud töötama tervikuna ning kui miski raske raua lisamisega liiga jäigaks teha, siis annab pehmem koht järgi ning sinna tekivad mõrad. Seepärast olen isiklikult peale mõningast uurimistööd seda meelt, et meie tänaval sõitva auto jaoks on tüüpiline 60x60x3 mm karpraud way overkill. Ise kasutasin 60x30x2.5 mm materjali ning hetkemuljete järgi tundub see ka suhteliselt paras olevat.

Teine nüanss, mille vastu ma ise olin sunnitud natuke patustama on tõsiasi, et raske raua ladumise asemel tuleks püüda lisada toestusele ruumilisust - mida rohkem õnnestub olemasolev kandevosa taladega kolmnurkselt siduda, seda parem. Kuna mu enda autol on paigaldatud kaks katalüsaatorit, siis oli kunde pool ruumi piisavalt vähe selleks, et ristisuunas ühendustala poolraami või küljekarbiga liita. Samas on ka päris paljud tööstuslikud ühendused konstrueeritud samal põhimõttel, nii et vast pole ka väga hullu.

Positiivsed küljed peale paigaldust:
- autoga esimest korda sõites on tunne nagu oleks uued vedrud alla pandud
- auto on oluliselt vaiksem, mis puutub igasugu naginatesse-kolinatesse
- fun factor isetegevusest
- vedrustus hakkab korrektselt tööle

Ja nüüd negatiivsed:
- vedrustus hakkab korrektselt tööle s.t. nõrgad kohad tulevad välja (minu näite puhul vahetamist vajavad esiamordid ja -vedrud)
- osaliselt eelmise punkti juurde kuuluv - tagumised õõtshoovad jäävad pehmeks ning hakkavad läbi painduma, avaldub ebatasasel teel kiirendades
- peab hakkama otsima pisut ebapädevamat ülevaatuskohta ilmselt, kuna ARKi arvates pole tegu legaalse modifikatsiooniga (kere kandmikku on omavoliliselt muudetud, teoreetiliselt tehasetoodangu puhul peaks legaliseerimiseks piisama sertifikaadi esitamisest ning ümberehitusloa hankimisest)

Paar pilti ka enda tehtust, kuna oli tegu esimese sarnase projektiga, siis ehk pole teostus kõige parem, aga eks iga viga õpetab :) :

Pilt

Pilt

Kaalulisa tuli kokku umbes 10-11 kg, polegi kõige hullem :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Poolraamide kokku keevitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 14, 2009 11:35 am 

Liitunud: Reede Sept 18, 2009 11:57 am
Postitusi: 18
Väga super töö!Endal all bolt on subframe-id.Kuna polnud keevitust võtta, sai nende kasuks otsustatud,kuigi soovitati keevitatavaid.Aga eks tulevikus võiks need ka ilusti kinni keevitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Poolraamide kokku keevitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 14, 2009 11:52 am 

Liitunud: Esmaspäev Sept 21, 2009 9:26 am
Postitusi: 48
Asukoht: Tartu
Kuidas nende bolt-on jubinatega rahul oled? Seni, kuni poldiaugud ära veninud pole, pole vist väga hullu?

Eks keevitada annab neid jah alati :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Poolraamide kokku keevitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 14, 2009 1:16 pm 

Liitunud: Reede Sept 18, 2009 11:57 am
Postitusi: 18
Hetkel ei kurda :) Pole aega olnud auto alla piiluda kas need poldiaugud ka kulumismärke näitavad,aga vähemalt ei uju auto üle küngaste enam nii jubedalt :lol:
Mis puutub niginatesse,siis targa nigiseb ikka,see võib ka olla sellest et tihendid väsinud,samas meie teedel vaikset autot annab leida ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Poolraamide kokku keevitamine
PostitusPostitatud: Pühapäev Nov 22, 2009 1:28 am 

Liitunud: Pühapäev Sept 20, 2009 10:10 pm
Postitusi: 71
Mul on ühel gtal all spohni bolt on ja kinnikeevitatavad poolraamide ühiendajad ümartorust 42,6x3,2. Teisele lasin samasugused teha. Enam aukudest läbi ei paindu. Mul esiamortidest ja vadrudest ei saa suurt midagi aru. Tagasild vibab küll kiirendades. Võiks ilmselt uued vedrud panna.

Siin näha Eestis tehtud kätetöö.

Pilt
Pilt
Pilt

_________________
305, 88, GTA
355, 88, GTA, ATI P1-sc


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 1   [ 5 postitust ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

phpbb.ee 3.0.5++