Muuda fondi suurust
Tänane kuupäev Kolmapäev Juun 26, 2019 5:07 pm


Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 3   [ 22 postitust ]
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 28, 2010 11:28 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Hooaja viimasel kiirendusvõistlusel, Tartu Autoklubi Drag Series III etapil (18.09.2010), juhtus siis selline "tore" lugu, et kolmas käik kadus järsku ära. Täpsemalt juhtus see neljandal järjest sõidetud kvalifikatsiooniringil. Isiklikult arvan, et jahutuspausideta nii mitu ringi järjest ei ole väga hea mõte aga olude sunnil tuli seda teha.

Kuniks eliminaatorit koostati, lasime kastil jahtuda lootuses, et ehk tuleb käik ikkagi pärast tagasi ja põhjus oli vaid kuumuses. Vahetult enne eliminaatorite algust testsõitu tehes selgus, et endiselt on olemas vaid esimene ja teine (ning tagurpidi) käik.

Eliminaatorit läksin aga ikkagi sõitma, sest ühest küljest lootsin, et ehk ikkagi tekib käik mingisuguse ime läbi tagasi ning teisest küljest, et kui laiali, siis laiali nagunii. Lisaks oli abiks vihmane ilm, mille tulemusena olid indeksid vabaks lastud (1-2 käiguga ei sõida naljalt alla 16.0 sekundi märjal rajal).

Eliminaatori esimene ring: vastaseks Tuulepoiss, panin indeksiks 18,0 lootuses, et ehk õnnestub selle ajaga rada läbida. Ja õnn oli seekord minupoolt: vastane võttis punase, minu ajaks tuli 18,099 sekundit.
Eliminaatori teine ring: vastaseks hr Tammsalu, indeksiks 16,0 (rada oli tugevalt kuivanud vahepeal). Õnn oli taaskord minupoolt ja õnnestus finišijoon ületada enne vastast, kuid ülinapilt - võitsin 0,013 sekundiga ehk 61,8 cm-ga.
Eliminaatori kolmas ring (ehk finaal): vastaseks hea sõber hr Kravets, indeksiks taaskord 16,0. Finišijoone ületasin esimesena, kuid ajavõtt näitas aiateibaid ja sellest tulenevalt tuli kordussõit. Teises sõidus oli vastane finišijoonel tunduvalt eespool ja kuigi ajavõtt näitas ikkagi aiateibaid, anti võit finišikohtuniku otsusega Ago-le. Minu 2010 hooaja ainsa võistluse tulemuseks jäi siis II koht.

Täpsustaks, et kõik eliminaatori sõidud sai tehtud esimese kahe käiguga, kolmandat tagasi ei tekkinud, kuid olemasolevad käigud toimisid korralikult.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 28, 2010 11:52 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Pärast viimast sõitu vahetasin rehvid ja asusin Tallinna poole teele lootuses, et ehk õnnestub teise käiguga koju tagasi jõuda ja mitte väga pimeda peale jääda. Auhinna vastuvõtmise usaldasin hr. Kravetsile.
Pärast ca 4h sõitu (koos puhkepausidega) jõudsin edukalt Tallinnasse tagasi.

21.09.2010 helistasin Erkki-le, et uurida kas tal on aega kast maha võtta ja uurida milles probleem. Jõudsime kokkuleppele, et viin samal päeval auto sinna ja nädala lõpus võetakse kast maha.
Pärast paar päeva seismist oli kõik endine - teisest linna otsast Erkki juurde sõites ei olnud midagi muutunud: endiselt kaks esimest ning tagurpidi käik töötasid korralikult.

Nädala lõpus oli kast maha võetud ja uue nädala alguses ka sisse piilutud. Isiklikult lootsin, et kastis miski jupp andis otsad ja enamus on töökorras, kuid selgus, et asjad on kahjuks täiesti vastupidi.

Mis siis katki on?
1. Turbiin, milles on konkreetselt pragu sees.
2. Õlipump või täpsemalt õlipumba laager, mis oli kulunud ja mistõttu kast ei olnud enam tsentris.
3. Õlipumba laagri kulumine tekitas madalama õlisurve, mistõttu 3-4 käigu pakett libises läbi - tulemuseks ketaste "kärssamine".
4. Free-wheel mehhanism on purunenud.
5. Separaatori plaadil üks kuuli auk nii suureks kulunud, et kuul ei püsi enam pesas.
6. Keegi eelmine kasti remontija oli olnud "ülesannete kõrgusel" ja paigutanud õli väljalaskmispunni selliselt, et see oli kõige madalam punkt autol. Eelnevast tulenevalt oli see korduvalt pihta saanud ja oli ainult aja küsimus, millal kast oleks õlist tühjaks voolanud ja kokku jooksnud.

Viimase lõigu kirjutamiseks kasutasin Erkki-lt saadud infot. Tema poolt tehtud pilte saate vaadata SIIT. Tänud Erkki-le info ja piltide eest!

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 12:46 am 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Esialgne kokkuvõte:
1. Kastis on katki kõik, mis katki olla saab. Parandamiseks on tarvis lotovõitu... :(
2. Protsess oli toimunud juba pikka aega ja tegelikult on positiivne, et asi juhtus hooaja lõpus.
3. Arvestades, et kasti on Eestis juba 2 korda remonditud, on ikkagi väga üllatav, et kõik JÄLLE katki on.
4. Stock mootoriga turbiini purustamine oli parajaks üllatuseks ka Erkkile - nii lahja mootor ei tohiks sellise asjaga hakkama saada.

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 3:50 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 2:11 pm
Postitusi: 100
Asukoht: Tallinn/ Lõuna-Eesti
th700r4-ja pakuti tqhq-s mingi 7k eest :) bingo lotoga kõigest mõni kord diagonaalidega võita :) enda kasti uuendasin, siis panin rem. komplekti 4000 eest, mis saadi vist japan partsist..lasin sel ajal selle töö sõbarl teha, kes varem kokku puutunud nende autom kastidega. Igatahes edu ja kui muud üle ei jää siis romulast saab th700ja kindlasti..iseasi mis korras need on :)

edit: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35035 :) asi nüüd need spidoandur ja trubiinilukusolenoid asendada ja ongi üks 4l60e :)

_________________
sinine 3 gen Trans Am Replica


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 8:39 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Selle kasti hind on tõesti päris hea, kuid olen 99% kindel, et kui see kast osta ja alla panna, siis järgmine aasta on ta uuesti laiali, sest kui 2 korda remonditu annab ikkagi otsad, siis mis veel kasutatud variandist oodata...

Aga tänud info eest! :)

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 29, 2010 9:52 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 2:11 pm
Postitusi: 100
Asukoht: Tallinn/ Lõuna-Eesti
Eks see laialiminemine sõltub ikka varuosakvaliteedist (odavaim ei ole alati soodsaim lahendus) remondi(mehe) kvaliteedist, ehk ikka järgitud näiteks tehase juhtnööre...kuidas kasti hooldatud, kas pärast uute osade sissepanemist õli vahetatud koos filtriga? Kas TV-kaabel korralikult seatud, kas eelmistel remontidel tehti midagi valesti/vahetati kõik jupid või osaliselt jne..eks oma osa annab ka rajal käimine :roll: muidugi oleks hea kui kast on tehtud kestvamatest osadest (eriti sinu puhul, kes bracketit harrastab :D ) vbl vaadata mõni th300 seeria vms? :) Jõudu ja finantsi asjaga tegelemiseks igatahes :D

_________________
sinine 3 gen Trans Am Replica


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 30, 2010 8:41 am 

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 6:43 pm
Postitusi: 22
Jõudu ZGI.
Kahju kuulda halbadest uudistest. :(
Ega siin midagi muud teha ei ole, kui kast uuesti remontida, uus turbiin ja kangem sisu, eriti arvestades, et sa bracketiti sõidad. TCI pakub remondikomplekte ja tugevamiad sisusi GM automaatkastidele (http://www.compperformancegroupstores.c ... nInternals).
Isiklikult arvan, et kui antud kasti korpusel midagi viga ei ole, siis tuleks ikka seda kasti uuesti ehitada, kuna kasutatud kasti ostu korral, ostad sa "uue" kasutatud kasti, mida hakkad kohe remontima, või siis natukese aja pärast (pead kasti uuesti alt ära kiskuma jne.).
Kasti ehitamisel on oluline osade kvalieet ja õige valik, erinevaid tootjaid vist pole kõige parem omavahel kokku panna. Isiklikult olen aru saanud, et kõige olulisem on ikka mehaanik kes antud kasti remondib ja lõpuks kokku paneb - kui ta on pädev ja teeb oma tööd korralikult ei tohiks stock mootriga küll antud kast kohe kuidagi laiali minna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Neljapäev Sept 30, 2010 10:34 pm 
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Sept 17, 2009 8:39 pm
Postitusi: 266
Täiesti nõus, et väga palju oleneb varuosa kvaliteedist ja mehaaniku oskustest, kuid see ongi just koht, mis paneb kõige rohkem imestama (kui vaadata Usaraua lehel olevat päevikut, siis nagu ei ootaks väga sellist tulemust). :(

Igatahes olen usaldanud sobivate juppide valiku Erkki hoolde ja rõhk on sellel, et ehitada kast, mis kestab (korpuse plaanime samaks jätta).
Hetkel ootame teise kasti lammutuse tulemust, et selgitada välja mida tarvis vahetada ja seejärel transpordikulude vähendamiseks jupid koos USA-st teele panna.

Et kes veel ei tea, siis hooaja viimasel võistlusel Tartus ei olnud ma ainus, kes 3-4 käigust ilma jäi. Bracketi võitjat tabas sama saatus pärast finaalsõitu, ehk, et kaks sarnast kasti ühe võistlusega teises ilmas...

_________________
Tulge kiirenduse EMV-le bracketit sõitma - võiduvõimalus suurem kui loteriil! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Reede Okt 01, 2010 12:05 am 
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 2:11 pm
Postitusi: 100
Asukoht: Tallinn/ Lõuna-Eesti
ilmselt ei teeks ka eraldi kastijahutus paha :)

_________________
sinine 3 gen Trans Am Replica


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti KOLMAS remont
PostitusPostitatud: Reede Okt 01, 2010 10:58 am 

Liitunud: Laupäev Sept 19, 2009 6:43 pm
Postitusi: 22
Atsi poolt välja pakutud kastijahutuse idee pole paha, koos termostaadi ja radikaga. Veel võib kaaluda ka varianti, kus panna suurem õlipann kastile, kuhu mahub rohkem õli sisse, samuti võib hankida jahutusribide, või jahutustorudega õlipanni kastile. Kui palju see aitab ei oska öelda, midagi kindlasti. Suurem õlikogus hoiab ka kasti temperatuurid kontrolli all. Kui nüüd on veel viitsimist, tahtmist ja raha jännata, võib veel lisada veel kasti õli temperatuuri ja rõhu kellad salongi, siis on selge ülevaade kastis toimuvast olemas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teemaPostita vastus Leht 1 koguhulgast 3   [ 22 postitust ]
Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

phpbb.ee 3.0.5++