PFCE foorum
http://firebird.ee/foorum/

Käigukasti KOLMAS remont
http://firebird.ee/foorum/viewtopic.php?f=4&t=426
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  Ats [ Reede Okt 01, 2010 9:33 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

radikast ja termostaadist küll, liiale ei maksa ka minna :D ses mõttes, et keegi härra insener on ette näinud selle kasti mingil temperatuuril töötama, siis liiga külm õli on paha ja liiga kuum õli veel paham :D Iseasi muidugi performance juppidega, aga siis peaks jälgima ikkagi valmistaja nõudeid õlile, kasutusele jne:) Vähemalt mina püüan seda alati teha ja (ptüi ptüi ptüi) ei ole siiani midagi hullu juhtunud :) Käigukastist muidu veel niipalju, et mina puurisin tagasivoolu ava suuremaks(sõbra soovitusel, kes aut. käimareid remontind), kui mul otsustas käimakasti simmer vehkat teha, ja peale seda tegu töötab kast nagu tänapäeva auto oma..minule isiklikult nii meeldib ja ega ma väga stripile ei roni anyways et sujuv käiguvahetus häirima peaks...kui ka roniks on alati võimalus ju manuaalselt käiku vahetada :)

Autor:  rnx [ Laupäev Okt 02, 2010 12:00 am ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Ats kirjutas:
edit: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35035 :) asi nüüd need spidoandur ja trubiinilukusolenoid asendada ja ongi üks 4l60e :)


Nii lihtne see siiski pole - 4L60E on ikkagi elektroonilise kontrolliga kast. Kogu valvebody ülesehitus on teine. Lukusolenoid on th700-l juba aastast '85 minu teada ja elektriline spidoajam tuli 1987-1990 vahemikus käibele. Pmst võib nimetada seda kasti 4L60-ks, aga mitte 4L60E-ks.

TCI - Totally Crap Inside - Transgo on kindla peale minek 700-se kasti puhul. B&M olla veel hullem saast.

Kasutatud kasti isiklikult vaataks ainult remondikandidaadina :)

Autor:  Ats [ Laupäev Okt 02, 2010 7:51 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

jah, my bad, kuid arvan, et zgi formulal ikkagi mehaaniline kast koos nende turbiiniluku solenoididega...või pandi 4gen firedele käimariajusid? ega eriti pole süvenenud 4gen tehnikasse :)

Autor:  ZGI [ Pühapäev Okt 03, 2010 4:32 am ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Ei tunne ennast küll erilise mehaanikuna, kuid minuteada juhitakse seda kasti läbi mootori aju ja OBD I kaabli vahendusel on võimalik vaadata kasti veakoode jne.

Kasti jahutuse kohapealt mainiks, et kes on viitsinud usaraua lehel olevat päevikut lugeda teab, et sel kastil juba on/oli radikas...mis omakorda tõstatab järjekordselt küsimuse mis põhjusel see kast ikkagi tegelikult laiali läks...

Kasti õli temperatuuri näidik on küll plaanis lisada.

Autor:  Ats [ Pühapäev Okt 03, 2010 9:03 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

ok, minu viga, näib et tõesti ei saa piirduda mõne solenoidiga :)

Autor:  ZGI [ Pühapäev Okt 24, 2010 8:24 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Lisan veidi infot.
Praeguseks on muutunud nii palju, et USA-st on tellitud kasti remondikomplekt ja turbiin. Õlipumba otsingud veel käivad, Monster sellist vidinat ei pakkunud.
Ise loodan, et 2400 turbiin väga sõiduomadusi ei muuda, eelmine oli 2200, kuid samasugust Monster jällegi ei pakkunud ja 1900 tundus liialt madal.

Autor:  rnx [ Laupäev Okt 30, 2010 9:37 am ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Pumpa saab ka taastada - lähed US partsu ja ostad remondikomplekti - otsid PÄDEVA metallitöömehe, kes sul remondikomplekti järgi pumba korpuse sirgu treib ning kaant natuke maha lihvib ja pump jälle toimib.

Kuna 4L60 tootmine aastal 1993 lõpetati, siis 4 gen autod said endale juba kõik uue 4L60E kasti.

Kuidagi kallivõitu see remondikit - sama kraami sisaldavat komplekti olen nii mõneski kohas paarsada dollarit peaaegu odavamalt silmanud.

Ei lugenud välja, kui lai pidurduslint on - kui on tegu laia lindiga, siis arvesta ka input drum'i vahetusega - siledaks treida seda ei soovitaks (isegi suhteliselt niru tugevusega detail) ning uus maksab ka üpriski palju. Kui paned laia lindi kulunud trumlile, siis võid sellega ka kohe hüvasti jätta.

Autor:  ZGI [ Pühapäev Nov 14, 2010 11:44 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Pumba kohta ütles Erkki kah, et annaks treida, kuid ei soovitanud seda teha, sest õlirõhk pidavat kastis väga oluline olema ja pumbal selles väga oluline roll. Ühtlasi pumba hind üks väiksemaid kogu komplektis.

Mis puutub remondikiti hindadesse, siis kaaskannatajaga sai tehtud veidi uurimistööd ja leidub tõesti väga erinevate firmade toodangut ja hindu. Samas näiteks TCI kohta, mis üks odavamaid, öeldakse teisel pool lompi Total Crap Inside. :)
Eks alati ole erinevas hinnas tooteid olemas, antud juhul soovitati seda ja sai seetõttu ka tellitud, loodame, et kestab ja on seda raha väärt.

Pidurduslindi kohta ei oska kahjuks midagi öelda...ma ei tea mis see ongi :)

Autor:  ZGI [ Laupäev Dets 18, 2010 6:19 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Vahepeal on hulk vett merre voolanud ja kasti jupid kohale jõudnud ning kast ka kokku pandud. Järgmise nädala alguses lisatakse ka temperatuuriandur ja seejärel saab hakata kasti alla panema. Selleks tuleb küll auto kõigepealt lumehunniku alt üles leida :)

Autor:  ZGI [ Esmaspäev Dets 27, 2010 2:34 am ]
Teema pealkiri:  Re: Käigukasti KOLMAS remont

Kast kokku pandud, proovisõit tehtud ja imekombel 23.12.2010 ise sõidetud ühest linna otsast teise, garaazi ja täiesti probleemideta :)

Eks kevadel ole näha kas kõik töötab ideaalselt, tänud Erkki-le tehtud töö eest!

Kui kellelgi on soovitusi kasti õlitempi anduri suhtes, siis palun teada anda, sest kasti vastav auk tehtud ja kevadel sooviks ka anduri ning näidiku paigaldada kui mõistliku hinnaga auto välimust mitte rikkuva versiooni leiab :)

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/