PFCE foorum
http://firebird.ee/foorum/

K: Probleem tagasillas
http://firebird.ee/foorum/viewtopic.php?f=4&t=60
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Smartshader [ Esmaspäev Dets 14, 2009 10:27 am ]
Teema pealkiri:  K: Probleem tagasillas

No nii linnuvaatlejate selts kes me siin oleme.
Mitte ei saa talvel rahulikult olla ja vaja kevadeks siin plaane teha.
Probleem siis selline, et 100km/h piirini jõudes hakkab auto värisema.
Ja ei ole nii, et 100 km/h annab õrnalt tunda ja ülespoole hakkab hullemini värisema vaid nii, et kui mingist hetkest värisema hakkab (näiteks 90km/h) siis läheb järjest hullemaks (isegi kui edasi sõita 90km/h) ja mingi hetk peab kiiruse maha võtma 70`ni.
Sai segane jutt aga loodan, et saab aru sellest.
Probleem tekkis see suvi (2009) enamvähem üleöö. Mis veel avastasin, et tagasillas on lõtk sees.
Väike pilt ka juurde http://img21.imageshack.us/img21/3885/1994pontiacfirebirdform.jpg
(Auto pilt suvaline)

Rehvid on tasakaalustatud ja esisild on korras.

Selle jutu põhjal ei sa mudugi öelda mis viga on aga ehk on kellegil sama probleem olnud või teab keegi midagi oletada probleem kas on tingitud lõtkust?

Marten,

Autor:  CIDRacing [ Esmaspäev Dets 28, 2009 9:07 pm ]
Teema pealkiri:  Re: K: Probleem tagasillas

Lõtk on tõenäoliselt pooltelg, mis natuke edasi- tagasi külgsuunas liigub. See ongi originaalis nii kus kasutatakse c- klippe pooltelje kinnitamiseks.
Värisemise koha pealt on raske sedasi tõesti nõu anda. Kuidas pidurisilindrid töötavad? Rattalaagrid?

Autor:  Smartshader [ Teisipäev Dets 29, 2009 12:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: K: Probleem tagasillas

CIDRacing kirjutas:
Lõtk on tõenäoliselt pooltelg, mis natuke edasi- tagasi külgsuunas liigub. See ongi originaalis nii kus kasutatakse c- klippe pooltelje kinnitamiseks.
Värisemise koha pealt on raske sedasi tõesti nõu anda. Kuidas pidurisilindrid töötavad? Rattalaagrid?


Seda C-klipi asjandust uurisin ja netis ja raamatust ja see tuleb esimesena päevakorda.
Rattalaagri kontroll järgneb eelmisele.
Lihtsalt teen eeltööd , et mis erinevad asjad võivad põhjustada, et siis tegema hakkamisel oleks kohe kuskilt alustada.
Veel mainiti kardaani tasakaalustamist? Seda pole veel ise kuulnud aga seda peab/tasub ka uurida?
Samas sain alles hiljuti Firele tagumise stabika. See eelnevalt puudus (ka eelmisel autol). Samas ei mäleta, et eelmine auto oleks samamoodi käitunud kiirustel 90+
Tagapidurid on nõrgad küll aga see on juba teada ja ootab kevadet.

Kui tekib veel kellegil mõni mõte, siis võib siia kirjutada, siis tean veel mida vaadata.

Tänud vastuste eest

Autor:  CIDRacing [ Kolmapäev Dets 30, 2009 11:13 am ]
Teema pealkiri:  Re: K: Probleem tagasillas

Väikesed mõtted.
Kui lõtk on mõned mm siis C-clip-ga seoses pole midagi uurida. Nii ta peabki olema.
Jah, võib olla ka selles, et kardaan pole tasakaalus või on kõver. Kardaani puhul tuleb värin teatud kiirusel (kiirustel). Ka meie lasime uue kardaani teha mõned aastad tagasi- tekitas ka mingist hetkest vibra. Kuramuse pöördemoment. 8-) Soovitan Pärnu tegelasi. Seal mitu tükki juba lastud teha ja kõik vonks.
Stabika jm, mille meilt said ei hakka seda kunagi põhjustama ega ära võtma. Siin ja siin juttu stabika tööpõhimõttest.
Miks ma pidureid mainisin on selle pärast, et kui pidur peale jääb siis hakkab kuumaks minnes vibra tekitama. Väikestel kiirustel ei pruugi rolli mängida. Kui auto pikalt seisab võib korruteeruda ka supporti pidurisilindri tööpind. Esipidurid siis sinu puhul- trummelpidur taga sellist effekti ei tohiks tekitada.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/