Pärast viimast sõitu vahetasin rehvid ja asusin Tallinna poole teele lootuses, et ehk õnnestub teise käiguga koju tagasi jõuda ja mitte väga pimeda peale jääda. Auhinna vastuvõtmise usaldasin hr. Kravetsile.
Pärast ca 4h sõitu (koos puhkepausidega) jõudsin edukalt Tallinnasse tagasi.
21.09.2010 helistasin Erkki-le, et uurida kas tal on aega kast maha võtta ja uurida milles probleem. Jõudsime kokkuleppele, et viin samal päeval auto sinna ja nädala lõpus võetakse kast maha.
Pärast paar päeva seismist oli kõik endine - teisest linna otsast Erkki juurde sõites ei olnud midagi muutunud: endiselt kaks esimest ning tagurpidi käik töötasid korralikult.
Nädala lõpus oli kast maha võetud ja uue nädala alguses ka sisse piilutud. Isiklikult lootsin, et kastis miski jupp andis otsad ja enamus on töökorras, kuid selgus, et asjad on kahjuks täiesti vastupidi.
Mis siis katki on?
1. Turbiin, milles on konkreetselt pragu sees.
2. Õlipump või täpsemalt õlipumba laager, mis oli kulunud ja mistõttu kast ei olnud enam tsentris.
3. Õlipumba laagri kulumine tekitas madalama õlisurve, mistõttu 3-4 käigu pakett libises läbi - tulemuseks ketaste "kärssamine".
4. Free-wheel mehhanism on purunenud.
5. Separaatori plaadil üks kuuli auk nii suureks kulunud, et kuul ei püsi enam pesas.
6. Keegi eelmine kasti remontija oli olnud "ülesannete kõrgusel" ja paigutanud õli väljalaskmispunni selliselt, et see oli kõige madalam punkt autol. Eelnevast tulenevalt oli see korduvalt pihta saanud ja oli ainult aja küsimus, millal kast oleks õlist tühjaks voolanud ja kokku jooksnud.
Viimase lõigu kirjutamiseks kasutasin Erkki-lt saadud infot. Tema poolt tehtud pilte saate vaadata
SIIT. Tänud Erkki-le info ja piltide eest!